05 avril 2007

Amén

M'agrada la història. Endisar-me i descobrir com pensàvem abans, com hem evolucionat amb el pas del temps, com hem creat i hem inventat. M'agrada saber d'altres cultures, de com han crescut o s'han perdut, ...

Ahir vaig asseure'm davant la televisió disposada a mirar una pel·lícula de temàtica històrica, molt adequada en aquestes dates: La Passió dirigida pel Mel Gibson. La tan polèmica película, sí. En realitat, la fotografia em va semblar d'una bellesa extraordinària però el guió, amb les seves parts boníssimes i les seves parts extremadament cruels, no em va deixar indiferent. Perquè, penso jo, calia mostrar constantment la tortura de Jesús a nivells angoixants?. D'acord, segurament va passar així, però cal mostrar-ho en pantalla fins al punt que hagis d'agafar un coixí per tapar-te la cara?
Penso que hagués estat magnífica sense tants minuts de sang colpejant-nos els ulls. Potser és que sóc massa sensible.

Aucun commentaire: