15 septembre 2007

Podria...

Podria recórrer varis cops el teu cos, de varies maneres, atrapada en la mirada, maliciosa, viva... en uns llavis humits, de boca acaparadora i llengua delirant... contracors... la meva mà sobre el teu rostre, sobre el teu pit, el teu ventre, tota tu en la meva mà... tan infinitament inacabable... poderosa bellesa. I podria besar-te amb ansia, com si t'hagués de perdre, o amb dolç tacte, com qui no gosa però desitja enormement...
Podria fer-te l'amor amb passió desenfrenada, salvatgement, amb la sensació que el temps i el plaer poden fugir-nos,... o dedicar-te la passió del poeta romàntic, sense deixar-me cap part de tu per descobrir... respirar cada moviment. Intensament sentir-te tota, tocant els punts on el plaer recorre aquest teu cos.

4 commentaires:

Hei Jei a dit…

doncs hauries de fer-ho, ja que podries ;-)

petons!

Anonyme a dit…

Ja veig que un vent nou t'empeny... Ho celebro. A veure si m'expliques on et porta... ;-)

À bientôt,

E.

Anonyme a dit…

Espero que no es quedi en un podria i sigui un puc.
Molta sort

Eau a dit…

JEI: Tandebó pogués, però no sempre tens al costat a qui voldries...
E.: Ohhhh... no és un vent nou, una vegada te'n vaig parlar... fa molt, mira si dura!
ARCOIRIS: Això voldria jo... :-)