01 mai 2007

Une nuit sous le lit


Malsons. Un rere l'altre, tots diferents, tots incomprensibles...
Quines nits més estranyes!

3 commentaires:

Hei Jei a dit…

A mi em passa el mateix.
Potser serà això de l'astenia primaveral?

Ptons!

Anonyme a dit…

Sembla que no sigui un bon moment per tu, però pensa que la vida son etapes,
i que totes son necessàries per poder gaudir de les altres.
Així que no desesperis i molts ànims per enfortir-te per una nova etapa, on la vida et somrigui.
De moment intenta ser feliç amb les petites coses, un somriure, un bon llibre, un passeig, una onada

Eau a dit…

jei: probablement sigui aquesta manca de primavera que no sembla arribar... a veure si em toca una mica el sol...que em falta la seva vitamina!
arcoiris: si, fa un temps que vaig a amunt i avall, per sort sembla que tot comença a rotllar i estic molt més alegra. Merci pels teus ànims!