01 juin 2007

The simplicity of friendship

Hi hauria d'haver una Eau a cada escola![...]Pensi, també, que els nens se l'estimen molt!- Glups!
Aquests han estat els comentaris que han fet a l'inspector que em venia a avaluar aquest matí.
Ahir, dues companyes de feina es van quedar durant tres hores ajudant-me sense que jo els ho demanés,...
No hi res que m'emocioni més que el companyerisme...

4 commentaires:

Anonyme a dit…

T'entenc perfectament. És emocionant sentir que algú et vol ajudar i t'està ajudant, desinteressadament.


Un petò, Eau


Wild Flower

Anonyme a dit…

Saps, m'ha encantat llegir això. És el que algú, una mestra de mestres, va voler que hi hagués en totes les escoles, grans i petites, d'arreu.
Em fa feliç pensar que veritablement existeix, i de veritat, allò en què ella sempre havia cregut i pel qual va lluitar tant.
Endavant!
E.

Eau a dit…

WILD FLOWER: Sí, m'encanta sentir i viure aquests moments.
E: A mi m'ha agradat rebre aquestes paraules, especialment de tu. Merci.

Anonyme a dit…

hermosa fotografia...