22 mai 2008

Satisfaction


Crec que mai o gairebé mai he parlat de l'amistat en el meu blog i francament em sorprèn, perquè elles, part importantíssima de la meva vida, no deixen de sorprendre'm i d'ajudar-me. Venen del nord i del sud, de center city, de les muntanyes i de la platja, cada una amb la seva essència, em fa riure, em fa aprendre, em fa viure, reviure, somiar i creure, ...
Realment sí, sóc una suertuda!

6 commentaires:

Anonyme a dit…

"Si c'est un ami
S'il est pour toi
Ce que tu es pour lui

Celui qui peut t'aimer
Sans jamais te juger
Celui qui reste quand les autres t'ont déjà quitté"

Celine Dion"Hymne à l'amitié
"

Realment ès un sort esta envoltada de gent que t'enten i que sobre tot no et jutja.

Una fora abraçada!

Anonyme a dit…

Tenir amics és una alegria
tenir bons amics es uan sort

Que la sort estigui al teu costat

Anonyme a dit…
Ce commentaire a été supprimé par l'auteur.
Anonyme a dit…

Eres una suertuda tu y tus amigos también son unos suertudos por tenerte, en esto de la amistad todo es recíproco, si no ya no son amigos
:)
PD-Hoy he entendido el post sin usar ningún traductor, voy mejorando

Anonyme a dit…

Son fantásticas las imágenes de tu blog!

Eau a dit…

ECLAIRE: Sí, exacte, que no et jutgin és important i quan veus que hi són... una altre abraçada per tu.
ARCOIRIS: Ei, tu apareixes amb la pluja :-) Gràcies, espero que estigui amb mi i amb tothom, que tots la necessitem, oi?
SUMMERSON: Muy bien!!!!! Como vas dominando ya!!! Y gracias!
D.MER: Gracias, me gusta mucho la fotografia, aunque mis fotos no me salen bien, jeje... Hace nada que he llegado de brusi, 45... ha sido una noche muy agradable :-)